sobota, 26 kwietnia 2014

Rozdział 11

*2 tygodnie później*
*perspektywa Izzie*

Jedziemy właśnie na biwak, nad jezioro. Mój stan polepszył się, nie mam już siniaków. Och, moje relacje z Zayn'em też się polepszyły. Znacznie. Nie jesteśmy razem, ale jest bardzo czuły w stosunku do mnie. Nie, żebym narzekała, wręcz przeciwnie. Właśnie siedzimy razem w autobusie.

Gdy wysiedliśmy, skierowaliśmy się na pole namiotowe. Mam namiot razem z Helen, Eleanor, Suzan i Danielle.
-Zayn Malik!- wydarłam się.
-Hm?- podszedł uśmiechnięty.
-Błagam, zawołaj kogokolwiek, nie potrafimy..
-Te oczka szczeniaczka mnie przekonały- zaśmiał się i zaczął rozkładać sam. O kurwa, jak to sexownie wygląda, Jezu. Po kilkunastu minutach przestał.
-Gotowe, buziak- pokazał na swój policzek, więc rozbawiona cmoknęłam go.

W nocy, wraz z dziewczynami objadałyśmy się słodyczami i gadałyśmy.
-Izzie, kotku, nie zaprzeczaj, ale kurwa, iskrzy między Tobą a Zayn'em, to widać na kilometr!- powiedziała z szerokim uśmiechem Suzan.
-Ochhhhh no.. może, nie wiem, zależy mi na nim.
-Blablabla, zależy, zależy, Izz, powiedz po prostu, że Ci się podoba- tym razem głos zabrała Eleanor.
-Dobra, tylko nie mówcie nikomu!- zajęczałam z rumieńcami na twarzy, a dziewczyny przybiły sobie żółwiki, jakby wiedziały, że prędzej czy później się do tego przyznam. Rozbawiło mnie to.

Gdy dziewczyny zasnęły, ja również, po godzinie obudziłam się, iż strasznie zaczął boleć mnie brzuch. Nie wiedziałam co zrobić, więc poszłam do Zayn'a. Weszłam do namiotu, na szczęście miał go tylko z Harry'm, który spał jak zabity, a Malik słysząc mnie, podniósł się do pozycji siedzącej.
-Izzie? Co się dzieje?- zapytał zachrypnięty.
-Zayn, nie mogę spać, boli mnie brzuch, bardzo boli- oczy zaczęły mi się szklić.
-Chodź kochanie- rozłożył ramiona, położyłam się i wtuliłam w niego cicho płacząc.
-Ćsiii, zaśnij, jestem przy Tobie, jesteś bezpieczna- otulił mnie swoim ciałem, przykrył kołdrą, masując po brzuchu. Zaczęłam odpływać.


Cześć ;D Bardzo ważne! Mimo, iż nie mamy szablonu, na który czekamy i chyba się nie doczekamy, postanowiłam, jeśli tylko zechcecie, wstawić w osobnym poście bohaterów i ich zdjęcia, by choć trochę pokazać Wam, jak my sobie ich wyobrażamy. Jesteście za? :) ♥

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że ZA! Rozdział bosku. Omg Zayn jest taki troskliwy i czuły..:3
    Kocham, kocham, kocham.xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww...Zaym jest taki...Kocham,kocham to opowiadanie!!!
    Jest taki delikatny,opiekuńczy,czuły...Czekam na kolejny rozdział:3

    OdpowiedzUsuń